ماکرون:یک روزنامه‌نگار فرانسوی در اوکراین کشته شده است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ماکرون:یک روزنامه‌نگار فرانسوی در اوکراین کشته شده است

مکرون در پیامی توییتری مدعی شد: «فردریک لکلرک-ایمهوف، روزنامه‌نگار فرانسوی برای نشان دادن واقعیت جنگ در اوکراین حضور داشت. او در یک اتوبوس بشردوستانه در کنار غیرنظامیانی که مجبور به فرار از بمب‌های روسیه شده بودند، به ضرب گلوله کشته شد.»
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 30
کد خبر: ۱۳۶۱۷۳

به گزارش راهبرد معاصر «امانوئل مکرون» رئیس‌ جمهور فرانسه در پیامی کشته شدن یک روزنامه‌نگار فرانسوی در اوکراین را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مکرون در پیامی توییتری مدعی شد: «فردریک لکلرک-ایمهوف، روزنامه‌نگار فرانسوی برای نشان دادن واقعیت جنگ در اوکراین حضور داشت. او در یک اتوبوس بشردوستانه در کنار غیرنظامیانی که مجبور به فرار از بمب‌های روسیه شده بودند، به ضرب گلوله کشته شد.»

پیش از این نشریه گاردین گزارش کشته شدن یک روزنامه نگار فرانسوی به دلیل حادثه در یک خودرو در نزدیکی «سیویرودونتسک» درشرق اوکراین را منتشر کرده بود.

روزنامه لو پاریزین نیز در گزارشی نوشت: «لکلرک-ایمهوف ۳۲ ساله بود و به مدت ۶ سال برای کانال خبری بی‌اف‌ام‌تی‌وی کار کرد.»

خبر کشته‌شدن لکلرک-ایمهوف در حالی منتشر می‌شود که «کاترین کولونا» وزیر جدید امور خارجه فرانسه به اوکراین سفر کرده است.

رویترز هم اعلام کرد که او روز دوشنبه خواستار تحقیق درباره مرگ این روزنامه‌نگار شد و گفت: «فرانسه خواستار آن است که در اسرع وقت و با شفافیت درباره این مسئله تحقیق شود.»/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار